
Identidade 2.0 ou identidade dixital é todo o que manifestamos no ciberespazo e inclúe tanto as nosas actuacións como a forma na que nos perciben os demais na rede”.
Todas as nosas actuacións dentro do espazo dixital (imaxes, comentarios, links visitados, lugares onde publicamos os nosos datos, etc.) conforman a nosa identidade ou perfil dixital. Por tanto é imprescindible ter en conta que a través disto os demais verannos dun modo ou outro no ciberespazo.
Unha das competencias persoais necesarias na sociedade actual para o cidadán dixital é o saber xestionar a súa propia identidade dixital, actuando dunha maneira ética e legal dentro dunha correcta cultura da participación.
Aparici, R. e Osuna Acedo, S. (2013), argumentan que “para xestionar a identidade dixital faise necesario xestionar os seguintes elementos: visibilidade, posicionamento web, reputación e privacidade na internet”1
Pódense crear diferentes identidades dun mesmo individuo na internet e ademais a identidade dixital que unha persoa créase non ten porqué coincidir coa identidade analóxica desa persoa, coas súas características no espazo físico.
Pero, hai quen non ten acceso a participar na cultura dixital e por tanto á xestión da súa identidade no ciberespazo creándose así unha fenda dixital e unha exclusión social das devanditas persoas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario